Vragen over uw Volvo Card
-
Wijzigen van adresgegevens
U kunt uw adreswijziging https://www.volvocard.nl/mijn-gegevens zelf wijzigen. De verwerking van uw adreswijziging is pas na een paar dagen zichtbaar.
Ook bieden wij u de mogelijkheid om uw adreswijziging per mail aan ons door te geven en wel via dit contactformulier: https://www.volvocard.nl/veelgestelde-vragen/contact/
Heeft u geen wachtwoord ontvangen, laat dan uw vraag achter bij contact.
-
Mijn Volvo Card is verlopen
Uw Volvo Card heeft een geldigheidsduur van 1 jaar. Hieronder een overzicht:
- Bij een nieuwe Volvo ontvangt u 3 jaar lang, elk jaar, automatisch een Volvo Card.
- Bij een Volvo ouder dan 3 jaar, ontvangt u elk jaar automatisch een Volvo Card, indien uw Volvo jaarlijks in onderhoud is bij een Nederlandse Volvo-dealer.
-
Mijn Volvo Card is gestolen, ben ik verloren of verloopt, wat moet ik doen?
Meld dit bij uw Volvo-dealer. Zij vragen voor u een nieuwe Volvo Card aan. Uw nieuwe Volvo Card ontvangt u via de post.
In principe ontvangt u automatisch een nieuwe Volvo Card als uw Card is verlopen en u aan de voorwaarden voldoet. Voldoet u aan de voorwaarde, maar krijgt u niet automatisch een nieuwe pas, neemt u dan contact op met uw dealer.
-
Mijn kenteken is gewijzigd, kan ik alsnog inloggen?
Heeft u zeer recentelijk een nieuwe Volvo gekocht bij de officiële Volvo-dealer? Dan ontvangt u van Volvo binnen enkele weken per post een brief met de nieuwe Volvo card.
Is dit niet het geval neem dan contact met ons op middels het contactformulier via het menu ‘contact’. Ook kunt u contact opnemen met uw Volvo-dealer en vervolgens zorgt hij ervoor dat uw kenteken wordt gewijzigd.
-
Ik ontvang de e-mail met het wachtwoord niet
Er zijn een aantal mogelijkheden voor dit probleem.
- De e-mail is in de map ongewenste post van uw e-mailbox terechtgekomen.
- Het bericht kan mogelijk in uw SPAM inbox terecht komen
- Uw (huidige) email adres is dan niet bekend bij uw officiële Volvo dealer. Neem hierover contact op met uw Volvo dealer of stuur een mail naar volvocard.nl.
- Mogelijk is het e-mailadres wat bij Volvo bekend is niet correct, dit kunt u controleren bij ‘Mijn gegevens’.
- Heeft u een Strato account, dan wordt de mail afkomstig van Volvo Card geblokkeerd. Neem contact op met Strato of uw Volvo dealer.Strato biedt u de mogelijkheid om ons e-mailadres infonl@volvocarsnederland.nl op de whitelist te zetten. Een andere optie is dat u een ander e-mailadres met ons deelt waarop wij u mogen contacten.Mocht u voor het laatste kiezen, neem dan contact op met uw Volvo-dealer en hij zal uw e-mailadres wijzigen.
Gaat u alstublieft na of één van bovenstaande redenen van toepassing is. Mocht u na aanpassing nog steeds geen e-mail met het wachtwoord ontvangen, neemt u dan contact met ons op.
-
Waar vind ik mijn wachtwoord?
U kunt uw wachtwoord opvragen als u deze bent vergeten of kwijt bent. Dit kunt u doen door op het linkje ‘Wachtwoord vergeten?’ te klikken onder het inlogscherm. Het inlogscherm opent wanneer u klikt op de knop ‘INLOGGEN’ bovenaan de website.
Heeft u geen wachtwoord ontvangen, laat dan uw vraag achter bij contact.
-
Waar kan ik mijn inloggegevens vinden?
Uw inloggegevens bestaan uit het kenteken van uw Volvo die gekoppeld is aan Volvo Assistance en een uniek wachtwoord.
-
Ik kan niet inloggen
Er zijn een aantal mogelijkheden voor dit probleem:
- U voldoet niet aan de voorwaarden van Volvo Card.
- Bent u uw wachtwoord kwijt of vergeten? Klik dan op de link ‘wachtwoord vergeten’.
Gaat u alstublieft na of één van bovenstaande redenen van toepassing is. Mocht u na aanpassing nog steeds niet kunnen inloggen, neemt u dan contact met ons op.